مقایسه عملکرد په په در زمان آنچلوتی و مورینیو

 از زمانیکه آنچلوتی جانشین ژوزه مورینیو در رئال مادرید شد، په په نیز با جدیت و صلابت بیشتری بازی می کند. کمتر مرتکب خطا می شود و بیشتر هم توپگیری می کند. آمار گلزنی او برای رئال نیز رشد محسوسی داشته است.

په په در سه فصلی که مورینیو سرمربی رئال بود، در هر بازی، بطور متوسط، 0.91 خطا مرتکب می شد اما در یک فصل و نیم حضور آنچلوتی، این آمار منفی به 0.54 خطا در هر بازی کاهش یافته است. په په در سه فصل حضور مورینیو، در مجموع 4 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و 4 بار نیز از زمین بازی اخراج شد. 

در فصل اول حضور کارلتو در رئال، په په 48 بار برای رئال به میدان رفت و تنها 32 بار مرتکب خط شد. پس از گذشت یک فصل و نیم از حضور آنچلوتی، په په نه تنها از زمین بازی اخراج نشده که 5 گل نیز برای رئال به ثمر رسانده است. این مدافع مستحکم، در این فصل 15 بازی برای رئال انجام داده و آمار نیم خطا در هر بازی را به ثبت رسانده است. 

او بین مدافعینی که در این فصل حداقل 10 بازی برای تیم هایشان در لالیگا انجام داده اند، چهارمین بازیکنی است که کمترین خطا را مرتکب شده و پس از پیکه، با 5.93 توپگیری در هر مسابقه، بهترین مدافع این فصل اسپانیا به حساب می آید. همه این آمارها نشان می دهند که په په با آنچلوتی، به بازیکن دیگری تبدیل شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: په په , کارلو آنچلوتي (سرمربي) , ژوزه مورينيو (سرمربي) , چلسي , رئال مادريد ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:45 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.